چرا؟!؟

خرید بک لینک
دیروز سعی کردم بهترین باشم
لبخند بزنم
بعد مدت ها برای خرید بیرون برم
اتاق بهم ریختم رو تمیز کنم
کاری کنم که بقیه خوشحال بشوند
همه ی این کار ها را کردم
ولی
تنها چیزی که نصیبم شد
یک خبر بود
بدترین خبر ممکن برای من
لبخند زدم
خودم رو قوی نشون دادم
آخرش که چی
مهم ترین اتفاق زندگیم
رو از دست دادم
به خاطر اشتباه بقیه
قربانی شدم
بازم لبخند میزنم
با اینکه از تو داغونم
با اینکه دیگران درکم نمیکنند
با اینکه با بقیه فرق دارم
فقط سعی میکنم جلو دیگران نشکنم
به خودم یادآوری میکنم
که باید قوی باشم
سخته
ولی مجبورم ازش بگذرم
مجبورم باهاش خداحافظی کنم

دیشب به این فکر افتادم من که کاری نکردم شاید اگر دیروز آدم بدی بودم شاید این اتفاق برام نمی افتاد نه این جوری نیست؟!؟

MB

مادر...

ما را در سایت مادر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: سه شنبه 7 اسفند 1397 ساعت: 22:59

صفحه بندی